Kann mir jemand bitte diesen Spruch von Deutsch auf Englisch übersetzen Perfekt ist das Leben nie. Aber es gibt Menschen die es perfekt machen?

6 Antworten

Wie alt bist du, dass du das nicht über setzen kannst?

Life is never perfect. But there are people who make life perfect.

Life is never perfect, but there are (always some?) people making it perfect.

Life is never perfect. But there are people who make it perfect.

Life is never perfect, but there are people making it perfect.