Cicero in Verrem, hilfe!?

1 Antwort

Also die Worte "lup*" und "ov*" und "porta*" kommen im ganzen Werk nicht vor.

http://www.thelatinlibrary.com/cicero/ver.shtml

Wäre es denkbar, dass du nicht porta (=Tür), sondern "portus"  (=Hafen) suchst? Dann hätte ich eine recht geeignete Textstelle für dich:

[5] Nulla res per triennium, nisi ad nutum istius, iudicata est: nulla
res cuiusquam tam patria atque avita fuit, quae non ab eo, imperio
istius, abiudicaretur. Innumerabiles pecuniae ex aratorum bonis novo
nefarioque instituto coactae; socii fidelissimi in hostium numero
existimati; cives Romani servilem in modum cruciati et necati; homines
nocentissimi propter pecunias iudicio liberati; honestissimi atque
integerrimi, absentes rei facti, indicta causa damnati et eiecti; portus
munitissimi
, maximae tutissimaeque urbes piratis praedonibusque
patefactae; nautae militesque Siculorum, socii nostri atque amici, fame
necati; classes optimae atque opportunissimae, cum magna ignominia
populi Romani, amissae et perditae. Idem iste praetor monumenta
antiquissima, partim regum locupletissimorum, quae illi ornamento
urbibus esse voluerunt, partim etiam nostrorum imperatorum, quae
victores civitatibus Siculis aut dederunt aut reddiderunt, spoliavit,
nudavitque omnia. Neque hoc solum in statuis ornamentisque publicis
fecit; sed etiam delubra omnia, sanctissimis religionibus consecrata,
depeculatus est. Deum denique nullum Siculis, qui ei paulo magis
adfabre atque antiquo artificio factus videretur, reliquit.

(http://www.thelatinlibrary.com/cicero/ver1.shtml)

____________________________________________________________

Die Pforte kommt nur einmal vor. Da steht sogar eine Form von "fides" dabei. Aber ansonsten keine nennenswerte Steigergungsform. Da gibt es bessere Klausurstellen.

[23] Verum vobis dicam id quod intellexi, iudices. Homines scitote esse
quosdam quos tantum odium nostri ordinis teneat ut hoc palam iam
dictitent, se istum, quem sciant esse hominem improbissimum, hoc uno
nomine absolvi velle ut ab senatu iudicia per ignominiam turpitudinemque
auferantur. Haec me pluribus verbis, iudices, vobiscum agere coegit non
timor meus de vestra fide, sed spes illorum nova, quae cum Verrem a
porta subito ad iudicium retraxisset, non nulli suspicati sunt non sine
causa illius consilium tam repente esse mutatum.

(http://www.thelatinlibrary.com/cicero/verres.2.1.shtml)

____________________________________________________________

LG
MCX

anoliii
Fragesteller

Genau der Text, den ich gesucht habe, vielen Dank!!