Frage zu Englisch?

1 Antwort

"Today I want to tell you about slavery because slavery has been a very big part of American history. First of all, what is slavery or a slave? A slave is a person who is performing some kind of work, usually without any compensation, for another person - his enslaver - and is forbidden to quit his or her service for the enslavers, who treat their slaves as their property."

Sorry, der erste Absatz nur so eine Idee. Aber ich müsste mich jetzt auch inhaltlich in die Thematik einlesen, da hilft dir vielleicht die Englische Wikipedia.

Der Text von dir ist schon okay, aber ich vermute, dass er über einen Übersetzer übersetzt wurde. Das sagen so kleine Phrasen wie "to start with" oder 600,000 (Amerikanische Schreibweise) anstatt 600.000 (Deutsche Schreibweise).