Wie heißt der Spruch auf englisch?

5 Antworten

Hallo,

vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen sollte man ja auch die Finger lassen!

Warum stellst du deine Übersetzung hier nicht zur Korrektur ein - nach dem Motto Learning by doing!

Ich empfehle für das Vokabular ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,
für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de

AstridDerPu

Don't treat people like a priority if they treat you like an option

Make no one to your priority , for whom you're just an option . english unterricht is lange her mal gucken ob das stimmt
“Never make someone a priority when all you are to them is an option.”

Maya Angelou

Don't make someone / anyone a priority for you
Don't prioritise someone / anyone

if you are just an option for him / her
for whom you are just an option
for whom you are just optional.