Beste A$AP Rocky Lieder?

7 Antworten

Pharasyde, Max B, JD, Purple swag, LSD, Goldie, ridin, every day, tony tone, praise the lord, Ghetto Symphony, holy ghost, multiply, wavybone, fashion killa, fine whine, west side highway, better things, canal st., electric body, brand new guy, PMW (Pussy money weed), Phoenix, jukebox joints, peso, excuse me, long live asap und hands on the wheel (von schoolboy q)

Purple swag
L$D
Everyday
Peso
Goldie
1Train

CemTurk
Fragesteller

jaman nice kannte von denen nur goldie danke

Goldie

Multiply

Peso

L$D

Praise The Lord

Angels

Tony Tone

War spontan der hat noch viele andere krasse Lieder

purple swag, kissing pink, get lit,wassup, long life asap, Keep it g, geh mal auf eine playlist, da kommen viele.

Ghetto Symphony !!!!!