Latein Hilfe bei Grammatik?

1 Antwort

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet
ipsum consulem → Pl. → Gen. → Dat. → Sg. →übersetze

ipsum consulem, ipsos consules, ipsorum consulum, ipsis consulibus, ipsi consuli = dem Konsul selbst

illos coniuges →Abl. →Sg. →Gen. → Nom. →übersetze

illos coniuges, illis coniugibus, illo coniuge, illius coniugis, ille coniunx = jener Ehemann

haec solacia →Nom. →Sg. →Dat. →Akk.→übersetze

haec solacia, haec solacia, hoc solacium, huic solacio, hoc solacium= diesen Trost

earum epistularum → Sg. → Abl. → Dat. → Pl. →übersetze

earum epistularum, eius epistulae, ea epistula, ei epistulae, eis epistulis = ihren Briefen

quibus opibus → Akk. →Gen. → Dat. → Sg. →übersetze

quibus opibus, quas opes, quarum opum, quibus opibus, cui opi = für welchen/den Nutzen

ipsas coniuges → Abl. → Sg. → Gen. → Nom. →übersetze

ipsas, coniuges, ipsis coniugibus, ipsa coniuge. ipsius coniugis, ipsa coniunx = die Ehefrau selbst

hoc bonum → Gen. → Pl. → Abl. → Sg. →übersetze

hoc bonum, huius boni, horum bonorum, his bonis, hoc bono= mit dem Guten/ durch das Gute

iis vigiliis→Akk. →Sg. →Abl. →Gen. →übersetze

iis vigiliis, eas vigilias, eam vigiliam, ea vigilia, eius vigiliae = seine Wache

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung – LK Latein