Braucht man Don't Starve for Don't Starve Together?

2 Antworten

Um Himmels Willen, nein! Steht doch direkt auf der Store-Page. Es ist ein Stand Alone-Titel, für den die Entwickler den vollen Preis haben möchten. Ansonsten würde rechts oben stehen: "Needs game XYZ to run".

Zitat von der Steam-Seite:

NOTE: Players who currently own Don't Starve on Steam will get Don't Starve Together for free when it exits Early-Access. During Early-Access, current owners of Don't Starve get 2 copies of Don't Starve Together through the Frontier Pack at 75% off.