Älterer Song Refrain Tell me that you love me Tell me That you Need me?

4 Antworten

Hi kitula ich denke du suchst , den Song like the way i Do von Melissa Etheridge ist vom Album Nr. 3 das erste von 1988 hab lange selbst diesen cult heartbreak Song gesucht , hier gesucht dein Beitrag gelesen und gesehen das du ihn vor 2 Jahren auch suchtest hoffe ich konnte dir trotzdem noch nach langer langer zeit mit meinem Beitrag helfen LG .xadox77

vielleicht tell me that you love me?

Waiting All Night - Ella Eyre

Kann mir jemand bitte diesen Songtext übersetzen (ohne Google Translate)?

Luke Bryan - Do I

Baby, what are we becoming?

It feels just like we're always running

Rolling through the motions every day

I could lean in to hold you

Or act like I don't even know you

Seems like you could care less either way

What happened to that girl I used to know?

I just want us back to the way we were before

Do I turn you on at all when I kiss you baby?

Does the sight of me wanting you drive you crazy?

Do I have your love? Am I still enough?

Tell me, don't I? Or tell me, do I, baby

Give you everything that you ever wanted?

Would you rather just turn away and leave me lonely?

Do I just need to give up and get on with my life?

Baby, do I?

Remember when we didn't have nothing

But a perfect simple kind of loving?

Baby, those sure were the days

There was a time our love ran wild and free

But now I'm second guessing everything I see!

Do I turn you on at all when I kiss you baby?

Baby, do I still give you what you need?

Still take your breath away?

Light up the spark way down deep?

Baby, do I?!

Whoa! Do I turn you on at all when I kiss you baby?

Tell me baby, do I get one more try? Do I?

Baby, do I?

https://www.youtube.com/watch?v=j5GVa1yWYZM

...zur Frage

Wie heißt dieses ruhige Lied?

Sorry es hat nicht die ganze Frage gesendet. Es singt eine Frau, sehr ruhig und emotional und eine Passage aus dem Refrain ist:,, I know, that he Know what I'm dreaming of, so Tell me oh Tell me.."mehr konnte ich mir nicht merken

...zur Frage

Habe ich Refrain, Strophen usw. im Lied "Don't let me down" von The Chainsmokers richtig eingeteilt?

Ich muss dieses Lied vorstellen und bin mir nicht sicher, ob ich das richtig gemacht habe:

1. Strophe: Crashing, hit a wall Right now I need a miracle Hurry up now, I need a miracle Stranded, reaching out I call your name but you're not around I say your name but you're not around

Refrain: I need you, I need you, I need you right now Yeah, I need you right now So don't let me, don't let me, don't let me down I think I'm losing my mind now It's in my head, darling I hope That you'll be here, when I need you the most So don't let me, don't let me, don't let me down D-Don't let me down

Bridge: Don't let me down Don't let me down, down, down Don't let me down, don't let me down, down, down

2. Strophe (jedoch kürzer): R-r-running out of time I really thought you were on my side But now there's nobody by my side

Refrain: I need you, I need you, I need you right now Yeah, I need you right now So don't let me, don't let me, don't let me down I think I'm losing my mind now It's in my head, darling I hope That you'll be here, when I need you the most So don't let me, don't let me, don't let me down D-Don't let me down

Bridge: Don't let me down Don't let me down, down, down Don't let me down, down, down Don't let me down, down, down Don't let me down, don't let me down, down, down

Mittelteil: Oh, I think I'm losing my mind now, yeah, yeah, yeah Oh, I think I'm losing my mind now, yeah, yeah

Refrain: I need you, I need you, I need you right now Yeah, I need you right now So don't let me, don't let me, don't let me down I think I'm losing my mind now It's in my head, darling I hope That you'll be here, when I need you the most So don't let me, don't let me, don't let me down Don't let me down

Outro: Yeah, don't let me down Yeah, don't let me down Don't let me down, oh no Said don't let me down Don't let me down Don't let me down Don't let me down, down, down

Würde mich über eine Antwort freuen! :)

...zur Frage

Suche Song aus den 80er mit unheimlicher Stimmung und "I love you" im Text?

Hallo. Ich suche einen Song aus den 80er Jahren mit dem Text "I love you" im Refrain. Der Song ist in meiner Erinnerung eine Rockbalade in englischer Sprache, langsam gesungen und hat eine unheimliche schon fast furchteinflössende Stimmung. Die Stimme die singt, ist recht tief. Ich weiss, das sind wenige Angaben aber vielleicht habe ich ja Glück. Danke!

...zur Frage

gibt es eine zweite version von love me like you do?

hallo ihr lieben :) In dem nicht unbekannten Film Fifty shades of grey kommt eine andere version von love me like you , in der immer kiss me like you do gesungen wird. Gibt es diese Version irgendwo zu hören? Danke im vorraus :)

...zur Frage

was heißt Tell me baby, why don’t you need me. auf deutsch?

Hallo, da ich kein englisch kann aber diesen spruch gefunden habe Tell me baby, why don’t you need me. würde ich gerne wissen was der auf deutsch heißt? google übersetzer ist müll und für jemanden der kein englisch kann ist ein wörterbuch die hölle bitte um hilfe ! danke

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?