Wie geht das?

2 Antworten

Du musst dem Tiktok-Creator Fund beitreten

Das hier sind die Voraussetzungen:

Who is eligible?

Creators who meet the following criteria are eligible to apply to the Creator Fund:

  • Are based in the US, UK, France, Germany, Spain or Italy.
  • Are at least 18 years old
  • Have at least 10,000 followers
  • Have at least 100,000 video views in the last 30 days
  • Have an account that fits with our TikTok Community Guidelines and terms of service

https://newsroom.tiktok.com/en-gb/tiktok-creator-fund-your-questions-answered

Tiktok zahlt sehr wenig Geld, müsstest Placements machen, kannst mit anderem Zeug mehr verdienen