Lieder für frisch verliebte / frisches paar?

10 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

1975 - Medicine
Kraftklub- Liebeslied
Chris Isaak - Wicked Game

Schade, dass es kein alter Song sein soll - Ich finde, dass WOMAN von John Lennon wirklich eine der schönsten gesungenen Liebeserklärungen ist =)

Everytime we touch; I believe I can fly; I am your Angel; Eternal flame; Something about the way you look tonight; Your song (von Ewan McGregor :D); You will be in my heart; My heart will go on; Can you feel the love tonght; Everything I do (I do it for you),...

Always o. Bed of Roses - Bon Jovi ; Hero - Enrique Iglesias ; How deep is your love - Take That ; More than words - Extreme

You're beautiful von James Blunt , Du bist das Beste - Silbermond ( oder war es Juli ?? ups)