Describe cartoon?

2 Antworten

In the cartoon one can see an elephant that is sitting next to a white old man. The color of his head is red. It is being held at gunpoint. The elephant's facial expression emphasizes its anger and shows that it is full of energy. On top of one of the elephant's feet one can see a crown.

Den Rest kann ich nicht korrigieren, da ich nicht verstehe, wie genau du das meinst und weil ich die Karikatur nicht kenne.

1. Zeile 2: wen meinst du mit him

2. Dein Text ist super! Und du hast fast keine Fehler! Nur 1 Sache: sag bitte nicht so oft him. Das ist nicht richtig. Sonst alles nice! Eine A- :)

unknown0312  16.09.2021, 18:38

Also ich sehe da einige Fehler 🧐

Hagar490
Fragesteller
@unknown0312

Wäre sehr nett ,wenn sie mir meine Fehler verbessern.