Zwei witzige Sätze mit Have you ever...?

1 Antwort

Have you ever seen a gun in real life? Have you ever been to Washington DC? Have you ever done something illegal? Have you ever lied to your parents? Have you ever fallen in love? Have you ever broken a bone? Have you ever had a near-death experience? Have you ever regifted something you received as a gift? Have you ever won a contest? Have you ever met a celebrity?

Ich hoffe, die reichen dir ;)

Edit: Sehe gerade, dass du witzige Fragen suchst. Oops! :) Vielleicht helfen dir meine trotzdem, ein bisschen die Fantasie anzukurbeln.

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung – Muttersprachlich mit Engl., Arab. & Deutsch aufgewachsen.