LAtein Übersetzung- Text der morgigen Klausur

2 Antworten

Ars amatoria, 2.Buch

Wie kann man die Liebe des gewonnenen Mädchens aufrecht erhalten?

Sit procul omne nefas; ut ameris, amabilis esto: 107 Quod tibi non facies solave forma dabit: Ut dominam teneas, nec te mirere relictum, 111 Ingenii dotes corporis adde bonis. Forma bonum fragile est, quantumque accedit ad annos Fit minor, et spatio carpitur ipsa suo. Nec violae semper nec hiantia lilia florent, 115 Et riget amissa spina relicta rosa. Et tibi iam venient cani, formose, capilli, Iam venient rugae, quae tibi corpus arent. Iam molire animum, qui duret, et adstrue formae: Solus ad extremos permanet ille rogos. 120 Nec levis ingenuas pectus coluisse per artes Cura sit et linguas edidicisse duas..... Ergo age, fallaci timide confide figurae, Quisquis es, aut aliquid corpore pluris habe. Dextera praecipue capit indulgentia mentes; 145 Asperitas odium saevaque bella movet. Cede repugnanti: cedendo victor abibis: 197 Fac modo, quas partes illa iubebit, agas. Arguet, arguito; quicquid probat illa, probato; Quod dicet, dicas; quod negat illa, neges. 200 Riserit, adride; si flebit, flere memento; Imponat leges vultibus illa tuis!

http://gutenberg.spiegel.de/buch/4724/8

das ist aus ovid, ars amatoria, lang! deutsche übersetzung gutenberg, such dir deine stelle anhand der vokabel

Korrektur auf Deine Übersetzung:

Alles entsetzliche sei fern! Damit Du geliebt wirst; sei liebenswürdig!

(Das erste ist ein  Modus coniunctivus adhortativus, das zweite ein imperativus futuri))