Kurzer Deutscher Text in bayrisch übersetzen?

3 Antworten

De Wahlverschiebung zoigt se owei mehr in'd Läng. Wenn de ned boid (a moi) stattfind, wird des a Menge (an Haffa) ärger gem. I schoid zruck zu dir ins Studio.

Anstatt "eine Menge" eher "an Haffa" (einen Haufen) schreiben/sagen...

Lg

Gerne :))

De Woiverschiabung ziagt si imma mehra in d´Läng. Wenn de ned boid stodfindt, werds a Meng (bzw. vui) Ärger gem. I schoit zruck zu dia ins Studio.

De Wahlverschiebung ziagt se immer mehra ind läng. Wenns ned boid ofangt, werds vui Ärga gem. Zruck ins Studio.

Backfisch0199
Fragesteller

Danke vielmals !!