Persische/iranische kosenamen?

1 Antwort

Yo,

hier sind ein paar:

  1. جون دلم (joon-e delam) - "Liebe meines Herzens"
  2. عشق منی (eshgh-e mani) - "Du bist meine Liebe"
  3. دلبر منی (delbar-e mani) - "Du bist mein Geliebter / meine Geliebte"
  4. جان منی (jan-e mani) - "Du bist meine Seele"
  5. بهترین هدیه زندگیم تویی (behtarin hediye-ye zendegim to-i) - "Du bist das beste Geschenk meines Lebens"
  6. تویی عشق من (to-i eshgh-e man) - "Du bist meine Liebe"
  7. تو قشنگ ترین چیزی هستی که تو زندگیم اتفاق افتاد (to ghashangtarin chizi hasti ke to zendegim ettefaq oftadi) - "Du bist das Schönste, was mir im Leben passiert ist"
  8. با تو زندگی خیلی قشنگ تره (ba to zendegi kheili ghashang tar-e) - "Das Leben ist mit dir viel schöner"
  9. تویی نور چشمام (to-i noor-e cheshmam) - "Du bist das Licht meiner Augen"
  10. تو قلب منو دزدیدی (to qalb-e mano dazdidi) - "Du hast mein Herz gestohlen"

bitte sehr

Grüße,

Fentilator

Woher ich das weiß:Recherche