Neuer Wacom Stift einstellen?

Ich habe einen Wacom LP190k pen gekauft

1 Antwort

Hast du in den Wacom EInstellungen mal geschaut, ob der Stift erkannt wird?
Ansonsten entferne die Wacom Treiber und installiere die neuesten.

edit: "Wacom LP190k: The Intuos pen works with all Intuos Creative Pen tablets (CTL490, CTH490 and CTH690). Cordless, battery-free and with 1024 levels of pressure, it features a programmable side-switch to put shortcuts at your fingertips. Not compatible with older Intuos CTL480, CTH480 and CTH680 models, Intuos 3, 4, 5, Intuos Pro tablets or Cintiq products."

Hast dir wohl den falschen Stift gekauft...