Latein Prima Übungen lektion 18 lösungen?

1 Antwort

gibt keine Internetseite:

A. (AcI)

1) Chrysalus narrat Caesiam Balbum intro misisse. (Vorzeitigkeit => Inf. Perfekt im AcI)

2) Vidi nonnullos viros filiam domini abducere. (Gleichzeitigkeit => Inf. Präsens im AcI)

3) Senator putat Balbum servum improbum esse.

4) Magna voce senator dixit Marcum Fundanium Secundum esse sceleris auctorem.

5) Scio Marcum Fundanium me verbis laesisse.

6) Manifestum est Balbum filiae senatoris non adfuisse.

B. Wortfamilien

a) ducere, mittere, rogare, tenere, rapere

b) educere, amittere, derogare, obtinere, corripere

c) excedere = herausgehen => cedere = gehen

C. Endungen

pulchram / amicum / amare / donis / delectavisse.

D. Wortfelder

Habe kein Vokabelheft, aber wahrscheinlich:

Videre, audire, iubere….

E. Infinitive

Laudare – laudavisse / induxisse – inducere / excedere – excessisse / dixisse – dicere / laedere – laesisse / quaesivisse – quaerere / reperire – repperisse / praestitisse – praestare / valere – valuisse / respondisse – respondere / esse – fuisse

F. Übersetzung

1a) / 2d) / 3a)