Kleine Briefe für meine beste Freundin

Das wäre das :) - (Geschenk, Weihnachten, Schreiben)

5 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

... wenn der Tag grau und einsam ist ...

... wenn du einen Jungen triffst ...

... wenn du die ganze Welt umarmen könntest ...

... wenn wir uns gestritten haben ...

... wenn du dich alleine fühlst ...

... wenn deine Welt einstürzt ...

... wenn jeder auf dir herumhackt ...

... wenn du Schokolade essen willst, aber keine im Haus hast ...

... wenn die Schule dich wieder mal völlig konfus macht ...

... wenn dich keiner versteht ...

... wenn du dich nach dem Sommer sehnst ...

... wenn Aliens die Erde übernommen, alle deine Freunde entführt und deine Lieblingscookies geklaut haben ...

... wenn die Angst vor der Welt übermächtig wird ...

... wenn dir das Wasser bis zum Hals steht ...

... wenn gerade die letzte Folge der letzten Staffel deiner Lieblingsserie im Fernsehen kam und du keinen Sinn mehr siehst, weiterzuleben ...

... wenn du weinst ...

... wenn du lachst ...

... wenn du mich brauchst.

LG, Wolke

Ammi98
Fragesteller

ooooooooooooh DAAAAAAAAAAAAAAAANKE :)

.when you're missing me a little/a lot. ...when you're hungry. ...when you need a laugh. ...when you're sad. ...when you feel lonely. ...when you you're happy. ...when you are angry at the world. ...when you feel like crying. ...when you are crying.

...when you need some love. ...when it's that time of the month. ...when you need motivation. ...when you need inspiration. ...when you don't feel confident. ...when you want to listen to songs that remind me of you. ...when you're bored. ...when you feel worthless. ...when you feel like giving up. ...when it all feels like too much.

...when you can't sleep. ...when the distance is just too much. ...when you want to give up on us. ...when you think you're about to forget me. ...when we are fighting and it's my fault. ...when we are fighting and it's your fault. ...when you can't sleep. ...when you're tired but you have to stay up. ...when you are stressed. ...when you're coming home.

...when you want to buy me something. ...when you want to surprise me. ...when you want to cook something for me. ...when you don't know what to do for me. ...when it's summer break! ...when it's rainy/sunny/stormy/cold outside. ...when you don't feel appreciated. ...when you don't feel beautiful. ...when you you're confused. ...when you just a little grumpy.

...when you graduate. ...when I graduate. ...when you got a bad grade. ...when you got a good grade. ...when we are married. ...when we have our first child. ...when we moved into our first house. ...on your birthday. ...on christmas. ...in one/five/ten year(s).

...wenn es ihr schlecht geht ...wenn sie glücklich ist ...wenn sie ein date hat ...wenn sie angst hat ...wenn sie gestresst ist ...wenn sie sich einsam fühlt

Macht ihr da so kleine kuverts daraus? Wenn ja, was schreibt ihr dann ins Kuvert? LG

cool probiere ich auch aus