how to get N00ney base on Vkontakte?

2 Antworten

You're posting in english asking someone for expertise about a russian art site, on a german website. And about a fairly unknown furry artist, by the looks of it.

Think you might've missed your mark there, bud.

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung – Ausbildung u. Fachabi in Gestaltung

English:

Ahh,yes,it is sold on Vk I believe for a limited amount of time by certain people in a group and it can’t be sold off vk unless you have strict permission to do that in which the chance of that is very low to a no.

I believe the only way you’ll get the lines is by buying it on the app/online in a special group where it is sold by specific people or to get a ych of your character online c:

I own the bases you showed though so I can either do a ych for you or try to help you get the bases? ^^

German:

Ahh, ja, es wird auf Vk verkauft Ich glaube für eine begrenzte Menge an Zeit von bestimmten Menschen in einer Gruppe und es kann nicht vk verkauft werden, es sei denn, Sie haben strenge Erlaubnis, das zu tun, in dem die Chance ist sehr niedrig zu einem Nein.

Ich glaube, der einzige Weg, den Sie die Zeilen bekommen werden, ist, indem Sie es auf der App/online in einer speziellen Gruppe kaufen, wo es von bestimmten Leuten verkauft wird oder einen Ych Ihres Charakters online erhalten c:

Ich besitze die Basen, die du gezeigt hast, aber ich kann entweder einen Dir für dich machen oder versuchen, dir zu helfen, die Basen zu bekommen? ^^