Gute Metalbands? (Unbekannte/bekannte/ jede Metalrichtung)

22 Antworten

Deathstars, Insomnium, Be'Lakor, Scar Symmetry, Raintime, Norther, Kalmah, Neaera, Arch Enemy, In Flames, Children of Bodom, Illnath, Cradle of Filth, Warmen, Dream Theater, Dark Tranquility...

parkway drive, a ghost inside, august burns red, a day to remember, adept, asking alexandria, dead by april, stonesour,

Iron Maiden, Metallica, Tool, Dream Theater, Drowning Pool, In Flames, KoRn, System of a Down

Tell you what now, Slipknote, Metallica, Iron Maiden usw...