Wie findet ihr die Lyrics?

2 Antworten

Mag die Lyrics und singe den Song sogar hin und wieder! :-)

Heni2009
Fragesteller

Cool!

You've got the words to change a nation, but you're biting your tongue You've spent a life time stuck in silence Afraid you'll say something wrong If no one ever hears it how we gonna learn your song? So come on, come on Come on, come on

-> Lyrics sind von Emeli Sandé - Read all about it

Der Song ist auf jeden Fall hörenswert, vorallem wenn du Wert auf den Text legst.

Ich finde Lieder sind immer umso besser, je mehr man sich mit den Lyrics identifizieren kann :)

Heni2009
Fragesteller

Ja... kenne den song aber habe noch nie auf die lyrics geachtet.. werd ich jz <3