Wer kann mir das in bayrisch übersetzen :-)?

4 Antworten

So, ist zwar auch mit ein bisschen fränkisch dabei aber des merkt ein Nicht-Bayer eh nicht.

Hallo Ihr Lieben, Servus,

Es ist wieder soweit! Hammas wieda!

Zum wiederholten Male findet am Freitag, den 4. Oktober 2013 unser Oktoberfest im Azubi-Club statt. Scho wieda is am Freitoch, den virdn Oktober zwadausnddreizn unner Oktoberfest im Azubi-Glubb.

Bei zünftiger bayrischer Polka- und Partymusik soll auch diese Club-Party wieder etwas ganz besonderes werden. Bei ner gscheidn Tanz und Partymusi wird a des widda a gscheida feier.

Es gibt wieder jede Menge Spezialitäten: Bier vom Fass (Maßkrüge sind selbst mitzubringen) und deftiger Leberkäse im Brötchen. Für's Bäuchla ham a a guads Bier (Maaaßgrich sinn selba mitzubringa) und an deftigen Lebakaas im Breedla.

Erwartet wird natürlich wieder ein typisches Oktoberfest-Outfit (Dirndl, Lederhosen...)! Zieht euch gscheid oh!! (Dirndl, Lederhose...)

Start ist um 20.00 Uhr – um 22.00 gibt’s die erste Schnaps-Happy-Hour :-D Kummt gfälligst ab achta! Uma zehna gibt's a Schnaps-Habby-Hauer

Wir freuen uns auf euch! Bis dahin! Servus!

Sunbug1985
Fragesteller

Supi danke...das klingt schu mol gscheid...

Servus es Bazis, iatz is soweit! Wiada amoi find am Freidog, an 4. Oktoba unsa Oktobafescht in da Azubi-Boazn schtood. Mit a wengal zümpftiga boarischa Poika- und Partymettn muaß de Clubparty a wiada wos ganz wos b'sundas wern. Ge'm duats an haffa Schmankerln: As Bier vom Fassl (An Maßkruag bringt's bittschee seiba mit) und a deftiga Läbakaas innara Semmel. Mir wuin oba a g'scheits Oktoberfescht-Outfit seng (Dirndln und Lederhosn)! Los gähts ummara Acht und ab Zehne gibt's z'erscht amoi an Schnaps fast g'schenkt. Mir g'frein uns wenns kummts, na seng ma uns! Fix-Lujah Sacklzement no amoi!

Schon klingts völlig unverständlich...

adabei  30.09.2013, 11:42

Dass du des Bayrischen mächtig bist, kann man sehen und hören, wenn man den Text laut liest. Wohnst du in der Nähe des Schwabenlandes? "Fescht" würde man in Ober- oder Niederbayern sonst nämlich nicht sagen.

schlonko  30.09.2013, 12:05
@adabei

Das liegt vermutlich an meinem Arbeitsort, oberbayerisches Grenzland zum Schwabenländle. Hier trifft man sich zum Kulturclash. Selber Oberbayer mit höchst "preissischen" Wurzeln, mal 4 Jahre in der Oberpfalz gewohnt. Des ko ja nix wern..

Griasenk,  jetz ischas schoa wida sou weit. Zum widahuiten moi find am freita, an 4. Oktouba insa Oktoubafescht im Azubi Klub statt. Mid zinftiga boarischa musi sü aa dejs fescht wida epas ganz bsundas wean. Es gib wida anetla Spezialitäten: Bier vom Fass (d' masskriagalen miasts seuba midnehma) Un lejbakassömmeln. Frala wied wia ollm a dracht erwartet (a boarische lejdahousn koa preisische Un frale nou s' leibale gwand fir d' weibaleit und d' malan. Oufanga duats um 8 e auf d'nocht um zejchne gibs na aa an Schnaps ( dejs ischd epas guads oda it)

Mi wean ins auf enk gfrein. Bis Do oui!

Jo mai, Buabn und Madln. Wiesn is.

Diese 2 kurzen Sätze sagen alles.