Schweizerdeutsch lernen?

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Na dann antworte ich doch am besten gleich mal auf Schweizerdeutsch!

Auso, schwiizärdütsch chasch eigändläch nid lernä. Das isch fasch unmügläch. Du wirsch warschinlä leidär für immä ir Schwiz aus Usländär gäutä. Da muäsch scho ir Schwiz geborä si zum diä Sprach chönnä z redä. Und de het de no jedä Kanton widär si eigät Dialäkt, wod eh niä aui wirsch chönnä. Viläch wed dr würkläch Müä gisch schafschäs wed für 50 Jar hiä wonsch und dr würkläch müä gisch. Abär schüsch hesch gloub nid würkläch ä schans. So Sachä wi "Hüänärhut, Moudi, huärä siäch" si de nomau ganz äs andärs Thema. Da hesch de no viu me Müä das z lerä. Ou giz äuä kes lermidu. Aber wed dä Text hiä scho mau verstangä hesch, ischs emu scho mau ä guädä Afang.

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung
Kevinmueller146
Fragesteller

Ja ich habe ihn verstanden

Viele Schweizer finden das gar nicht besonders gut, wenn Deutsche versuchen, Schweizerdeutsch zu reden. Wichtiger ist, dass du Schweizerdeutsch verstehst. Denn viele Schweizer finden es anstrengend, Standarddeutsch zu reden.

USAGUY  14.05.2020, 23:42

Genau!