Kennt einer schöne Zitate aus "Die Tribute von Panem-Catching Fire"?

8 Antworten

Es gibt nur eine Sache die stärker ist als Angst und das ist Hoffnung

Cinna: Denk dran, ich setze immer noch auf dich

Es gibt noch viel mehr, aber die meisten wurden schon genannt.

Ich hoffe ich konnte dir helfen!!

It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart. -Finnick Odair

"They are the things we love most, that destroy us" ~Coriolanus Snow

"Here's some advice - Stay alive !" ~ Haymitch Abernathy

"What about you?"-"Nobody needs me " - " I do, I need you. " ~ Peeta Mellark und Katniss Everdeen

"Happy Hunger Games and May the odds be ever in your favour"~ Effie Trinket

"Will you stay With me? "-"ALWAYS" ~ Peeta Mellark und Katniss Everdeen

"Katniss Everdeen - The girl on flames" ~Cinna

"The boy with the bread" ~ Katniss Everdeen

"Fire is catching and if we burn They burn with us"~ Katniss Everdeen

"Gift - Die perfekte Waffe für eine Schlange" ~ Finnick Odair

"Want a sugar cube? "~ Finnick Odair

UND VIEEEEELE MEHR ♡♡♡♡♡♡

Wenn das Baby nicht währe...     (Peeta)