Jemand ist gestorben. Wie soll ich mein Beileid aussprechen auf Englisch?

3 Antworten

  • ... my/our thoughts are with you, you are in my/our prayers.
  • my/our heart/s is/are with you in this time you are going through.
  • may you take comfort in knowing an angel is watching over you.
  • may you take comfort in knowing xxx is now in restful peace.

Ich vermeide hier gerne die Wörter "Verlust", "Schmerz" etc. Wir wissen, um was es geht, da muß man das nicht auch noch sagen, kann es anders ausdrücken.

Please accept my deepest sympathy