Gute Sitcom Serien für jugendliche?

4 Antworten

How I Met Your Mother, Scrubs, Two a half men, The Big Bang Theory, King of queens, Malcom mittendrin, Anger management, The exes,...

kannst auch mal hier durchgucken: https://bs.to/andere-serien

How I met your mother, Big Bang Theory, Two and a half man, friends, what's up dad...

feier irgendwie auch the prince of bel air kp :'D

dmnc420  01.06.2016, 18:59

hab 2 broke girls vergessen

Blue Mountain State, Misfits, Little Britain, Come Fly With Me

Die beste überhaupt, "What's up, Dad?". Glaub mir, die Sitcom ist wirklich die beste und lustigste.

sgn18blk  30.05.2016, 22:56

Haha korrekt 😏😏😂