gute alte lieder 70er,80er,90er

11 Antworten

Mary-Lou von Ricky Nelson!:) ich liebe es!:D

Jillalala
Fragesteller

danke :)

Wham! : Wake me up before you go, Last christmas Ray Charles: Hit the road jack Daft Punk: get lucky Madonna: Like a virgin The Beatles: Here comes the sun, Hey jude, Help, The Frank Pop ensemble: Hip teens(don´t wear blue jeans) und dann noch von Daft punk "get lucky" der song ist zwar nicht alt aber hat irgendwie etwas von dem 90 style so in der richtung:))

Alle Abba Songs :) ( Thank you for the Music, Money Money, Dancing Queen, Waterloo...)

Cat Stevens ( Wild World, Father and Son, Morning has broken)

Michael Jackson ( Thriller, Don't care about us, Beat it, Say Say Say( mit Paul McCartney)

und noch viele andere... :)