Dämonen austreiben Supernatural!

5 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

omnis satanica potestas, omnis incursio infernalis adversarii, omnis legio, omnis congregatio et secta diabolica. Ergo draco maledicte et omnis legio diabolica adjuramus te. Cessa decipere humanas creaturas, eisque aeternae Perditionis venenum propinare.

Vade, Satana, inventor et magister omnis fallaciae, hostis humanae salutis. Humiliare sub potenti manu dei, contremisce et effuge, invocato a nobis sancto et terribili nomine, quem inferi tremunt.

Ab insidiis diaboli, libera nos, Domine. Ut Ecclesiam tuam secura tibi facias libertate servire te rogamus, audi nos. Ut inimicos sanctae Ecclesiae humiliare digneris, te rogamus, audi nos.

Terribilis Deus de sanctuario suo. Deus Israhel ipse truderit virtutem et fortitudinem plebi Suae. Benedictus deus. Gloria patri.

haha... habs leise vormir hingelesen und mein handy ist vom bett gefallen xD

Celii98
Fragesteller

Omg das alles xD

DarkShit10  08.02.2013, 20:22
@Celii98

da gibt es auch noch eine kurzfassung :

Exorcizamus

te, omnis immundus spiritus,

omnis satanica potestas,

omnis incursio infernalis

adversarii, omnis legio,

omnis congregation, et

secta diabolica. Ergo,

draco maledicte et omnis

legio diabolica, adjuramus

te, cessa decipere huma-

nas creaturas, eisque aeter-

nai perditionis venenum

propinare. Vade, santana,

inventor et magister

omnis fallaciae, hostis hu-

manae salutis. Humiliare sub

potenti manu Dei.

Also ganz ehrlich, lass lieber die Finger davon. Das kann ganz böse in die Hose gehen! Damit ist nicht zu spaßen! Das in den Serien ist alles nur Schauspielerei! Die machen da nichts ernsthaft! Also mein Rat an Dich. Mach was anderes^^

Celii98
Fragesteller

Wass ist daran schlimm das ich den spruch wissen will

Helpon  08.02.2013, 20:11
@Celii98

Zu Jung!

Keine Ahnung / Konsequenzen!

Deine Absichten!

Du und dein Kopf! xD

ALLES! Muahahaha

Celii98
Fragesteller
@Helpon

Was für absichten sollte ich haben

Helpon  08.02.2013, 20:18
@Celii98

Ach Celii

du bist knuffig! Lass mich einfach dein Spielverderber sein xD

Celii98
Fragesteller
@Helpon

NEIN ich mag das nicht xD

Helpon  08.02.2013, 20:31
@Celii98

Das interessiert mich nicht hahahahahah xDD Ich bins jetzt, was willst du machen ^^

Celii98
Fragesteller
@Helpon

Ignorieren!! Muhahahah >:)

Helpon  08.02.2013, 20:51
@Celii98

Was du willst mich ignorieren :O Das du dich das traust! xD

Celii98
Fragesteller
@Helpon

Du machst mir keine angst xD ;D

Exorcizamus te, omnis imunde spiritus, omnis Satanica protestas, omnis incursio infernalis adversarii, omnis legio, omnis congregatio et secta Diabolica, in nomine et virtute domini lesu Christi eradicare et effugare a dei ecclesia, ab animabus ad imaginem dei conditis ac pretioso divini agnis sanguine redemptis. Humiliare sub potenti manu dei; contremisce et effuge, invocato a nobis sancto et terribili nomine lesu, quem inferi tremunt, cui virtutes caelorum et protestates et dominationes subiectae sunt; quem cherubim et seraphim indefessis vocibus laudant, dicentes: sanctus, sanctus, sanctus dominus deus saboth

Hokus Pokus Fidibus, dreimal schwarzer Kater, Simsalabim,Hex Hex, Verschwind in der Hölle Dämonentier - sonst pack ich dich und würge dir !! ;-)) LG

Helpon  08.02.2013, 20:12

Sehr Eindruckvoll beschrieben! xD

LadyOfDarkness  13.02.2013, 20:55

Ähm ja... also wenn du den gegen einen Dämon verwendest, verschwindest DU eher in der Hölle XD ;-)

"Exorcizamus te, omnis immundus spiritus, omnis satanica potestas. Omnis incursio infernalis adversari, Omnis congregatio, et secta diabolica, ergo draco maledicte,ut ecclesiam tuam secura tibi facias livertate servire, te rogamus audi nos"