Bewegende Englische Sprüche ❤︝

4 Antworten

  • "Faith allows things to happen. It is the power that comes from a fearless heart. And when a fearless heart believes, miracles happen." (Der Glaube laesst Dinge geschehen. Es ist die Kraft, die von einem furchtlosen Herzen kommt. Und wenn ein furchtloses Herz glaubt, dann geschehen Wunder.)
  • "People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." ~Maya Angelou. (Leute werden vergessen was Du gesagt hast, Leute werden vergessen was Du getan hast, aber sie werden niemals vergessen was du sie hast fuehlen lassen.)
  • "Invisible tears are the hardest to wipe away." (Unsichtbare Treanen sind am schwierigsten wegzuwischen"

Gib bei Google - sad sayings ein und folge den Links.

Mir gefallen z.B.

Don't cry because it's over, smile because it happened. - Dr. Seuss

Ähnlich ist dieser hier:

You cannot protect yourself from sadness without protecting yourself from happiness. - Jonathan Safran Foer

AstridDerPu

When I do good, I feel good; when I do bad, I feel bad, and that is my religion.
(Abraham Lincoln)