Wer kennt gute Ghetto-Filme?

16 Antworten

Friday, Status YO, Chiko, Menace II Society, City of God

Streets of London: kidulthood und adulthood sind zwei hammer filme also es sind teil eins und zwei man muss den ersten sehen damit man den zweiten überhaupt versteht!

ansonsten wie hier ja schon aufgezählt wurde city of god, chiko ( nich unbedingt ein ghetto film aba ganz gut ), kanak attack ( auch ein deutscher film ), blood in blood out, la haine.

ghetto filme?das gibt es auch schon?naja die leute sind ja im ghetto nicht so mit deutsch bewandert.ich schlage den film vor ich lerne deutsch.oder was soll daS Sein? BRAD PIT APEARS ON OPRAH 2DAY 2 PROMOTE HIS NU MOVEI TH3 CURIOS CAES OF BNJMIN BUTON!11!!!!! WTF BRAD SI TRYNG 2 GET DA OSCAR BUZ GONG FOR HIS FILM B/C BRAD HAS NEVER BEN NOMINAETD!!!!11!1 LOL DIERC2R DAVID FINCH3R SCRENED 20 MINUT3S OF TEH FILM AT TEH TELURIED FILM FASTIVAL AND TEH EARLEY R3ACTIONS ABOUT TEH FLIK W3 NOT AL FAVORABLE MY!!!11! OMG FIRST AVENT H3RE AT DA TALURIED FILM F3STIVAL WAS A TRIBUTE 2 DAVID FINCHER ARGUABLEY ONA DA BST FILMAEKRS CURANTLEY WORKNG IN HOLYWOD!!111!!11 TEH TRIBUT3 FEATURED ABOUT 45 MINUTAS OF CLIPS FROM HIS PREVIOS FILMOGRAPHY AN INCR3DIBLEY L3NGTHY AND WUT BORNG ON-STAEG INTERVEIW THX 2 VAREITYS UN3XCITNG CRITIC 2D MCARTHY AS DA INTARVEIWAR) AND ROUGHLEY 20 MINUTES OF SEL3CT FOTAEG FROM HIS UPCOMNG FILM DA CURIOS CAES OF BNJMIN BUTON!111! LOL HIGHLIGHTS FROM FINCH3RS Q&A INCLUDED R3F3R3NCNG BUTCH CASIDY AND TEH SUNDANCA KID AS DA DA FILM TAHT SPARK3D HIS INTEREST IN FILMAKNG AS W3L AS MENTIONNG I SAW WUT U DID JAWS AND R3AR WINDOW AS DA MOVEIS TAHT HA REMEMBRS MOST AS A KID!!11!11! OMG AND AS FOR TEH BNJMIN BUTON FOTAEG - IT UNFORTUNAETLEY WASNT TAHT GREAT!1!1!!!1! LOL SOURCE WATCH BRAD PIT TOK 2 OPRAH ABOUT HIS BABY MMA ANG3LINA AND DA KIDS!!11!11! LOL BRAD ALSO CHATS ABOUT HOW HIS U DAUGHTER SHILO WANTS 2 B CAL3D JON OR PET3R B/C SHE HAS A FASCINATION WIT PAT3R PAN KIDS!!!111!! OMG WTF WIT NMAS TAHT R OUTSIED DA NORM USUALY END UP WANTNG THERE NM3S CHANGED 2 SOMATHNG MORE LIEK 3VERYON3 ELSES!!1!1! OMG LOL NOW BRAD PIT AND ANGALINA JOLEIS TWO-AND-HALF-YEAR OLD DAUGHTER HAS UP3D DA ANTE!1!1!11 LOL SHILO WIL ONLEY RESPOND 2 TEH NME JON!11!111 OMG WTF LOL BRAD PIT MAED THES HILARIOS ADMISION 2 OPRAH WINFR3Y ON H3R PROGRM SCHEDULAD 2 ARE NOV!!!!!1!1 OMG 19 RAPORTS PEOPL3COM!1!!111!! SHA ONLEY WANTS 2 B CAL3D JON!1!1!!!11 LOL JON OR PET3R!!!!!11! LOL SO ITS A PETER PAN THNG PIT SAYS!1111!!1! OMG WTF SO W3VE GOT 2 CAL HER JON!!!1!!!1! WTF SHI DO U WANT .!111!!!!1!11111!1!! OMG WTF LOL – JON!111!11! OMG WTF IMM JON!1!!! WTF AND THEN IL SAY JON WUD U LIEK SOMA ORANGE JUIEC??!?! OMG WTF AND SH3 GOES NO!!1!!! OMG WTF LOL SO U KNOW ITS JUST TAHT KIND OF STUF TAHTS CUTE 2 PAERNTS AND ITS PROBABLEY RILLY OBNOXIOS 2 OTHAR PAOPL3!!!!11 OMG WTF TEH STAR OF TEH UPCOMNG DA CURIOS CAES OF BNJMIN BUTON SAYS IT TAEKS A HALF HOUR JSUT 2 G3T THERE SIX KIDS IN2 TEH CAR!!!11 ANGEIS MILITANT ABOUT IT!11!1 OMG SHES RIGHT ON 2P OF IT HE SAYS!!1!1! WTF LOL THANK GOD B/C IMM ALWAYS FORGATNG SOM3THNG!1!11

Meiner Meinung nach sind: 'Breakout' &. 'Ghetto gangz' &. voralldingen 'Streets of London' ,richtig Gute Filme. Spielen zwar nicht alle im Ghetto aber auch im Knast wie :'Breakout' . Die Filme sind echt empfehlenswert :)

crime partners. und der ist wirklich übel.