Welches musische Fach?

1 Antwort

hoiii bi au us de schwiz :)

müend ier fürs grundlagefach würklich es instrument spiele oder isch das nur im SF? will bi üs müemer das nur im SF.

ich ha musik gwählt und ich würd das mache, wo dier meh spass macht. vllt fangsch au mitemne andere instrument a oder wechslisch de lehrer, wenn du eher richtig musik tendiersch. mengisch het mer aber au eifach e schwirige phase mit sim instrument.

leider han ich kei ahnig, was mer in bg so macht, ich weiss nur, dass es meh theorie isch als vorher.

grüessli, alano ❤️🎶🎵

Woher ich das weiß:Hobby – Ich spiele, seit ich 4 bin, Klavier 🎹
Paris246
Fragesteller

Merci vielmal, mega nett!

Nei, mir müend s nöd nur im SF. Au zu jedem ander Profil dezue. Ja, BG isch rächt...ähm... blöd worde. Danke vielmal für dini Tipps <3

PS: Us welem Katon chunsch?