Was heißt ich liebe dich über alles und du fehlst mir so sehr auf schweizerdeutsch?

7 Antworten

Schweizerdeutsch hat keine genauen Grammatik, je nach Kanton und gehör wirds etwas anders geschrieben.

Aber so das es jeder versteht, schreibt man es so:

- Ich liäb dich über alles, du fählsch mir mega.

Oder auch so:

- Ich lieb di übr alles und fählsch mer sehr.

Oder auch.. :

I lieb di über alles, du fehlsch mer mega.

Es gibt x Varianten, such dir eines aus, keines ist falsch. :)

swissss  02.04.2016, 15:31

I liäb di über alles und du fählsch mir u huere . ( Ostschweiz )

7vitamine  02.04.2016, 15:37
@swissss

Ich han en Mix us Züri und Aargauer Dütsch, drumm hört sich's au e bitz andersch a :)

In der deutschsprachigen Schweiz werden unzählige Dialekte gesprochen. Praktisch jede Talschaft hat wieder ihren eigenen Dialekt.

In der Luzerner Landschaft, wo ich herkomme, würde das etwa so klingen: E ha Di uu gärn ond Du fääusch mer schüüli.

xo0ox  04.04.2016, 10:02

als ob er keis Wort zum ''Liebe'' übersetzte hend!

''i ha di uu gärn'' heisst ja eigentli nume (Ich mag dich sehr) oder gsehn i da jetzt falsch?

odinwalhall  04.04.2016, 11:50
@xo0ox

"E liebe Di" empfend e jez ned onbedengt as Dialäkt. Eso säit  velecht e Dütsche oder söscht en Osländer, wo versuecht, Schwyzerdütsch zrede, so quasi as Abwandlig vo "Ich liebe Dich". Aber öpper, wo Schwyzerdütsch as Muettersproch het, werd zemli secher dr Usdrock "e ha Di gärn" bruuche. So esch es zomendescht em Lozärnische ond vermuetli ou i de meischte öbrige Landesteil, wo me Schwyzerdütsch redt.

Es gibt viele verschiedene Akzente bei uns in der Schweiz.

In Zürich heisst es: Ich lieb dich über alles und duu fehlsch miir so sehr ;)

Bei uns so etwa:

I lieb di über alles und du fählsch mir so sehr.

Lg aus der Region St.Gallen-Bodensee

Yamato1001  30.05.2016, 00:17

"so sehr" lässt sich in unserem Dialekt wörtlich übersetzen, doch wir würden es wohl doch anders formulieren (eine andere Wortwahl)

Ich = I

liebe = lieb

dich = di

über = über

alles = ales

und = und

du = du

fehlst = felsch

Mir = mer

sehr = waansinnig oder u huere