Unity - Ab wann muss man zahlen?

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Viele relevante Informationen, die deine Fragen beantworten, findest du hier: https://support.unity3d.com/hc/en-us/categories/201268913-Licenses

Insbesondere Can I make a commercial game with Unity Free/Personal Edition? dürfte für dich relevant sein.

You can absolutely sell commercial games made in the Personal Edition of Unity.
To do this, you must meet the requirements to use Unity Personal Edition. This is that you did not earn or receive more than $100,000 in revenue or funding in the most recent 12 month period.

In der Personal Edition kannst du 100.000 $ umsetzen, bevor du eine Lizenz kaufen musst.

Lies dir die FAQ und EULA durch.