Traurige englische Sprüche

4 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

-- Love is like a piece of gold, hard to find and hard to hold. (Liebe ist wie ein Stück Gold, schwer zu finden und schwer zu halten.)

-- Shakespeare: Give every man thy ear, but few thy voice. (Gib jedem Mann (Menschen) dein Ohr, aber wenigen deine Stimme.)

-- In your eyes I see your soul You make my shattered spirit whole

In deinen Augen sehe ich deine Seele Du machst meinen zerschmetterten Geist wieder ganz

-- Being sad makes the time go slower: It seems as if hope is far away and every minute becomes an hour.

Traurig sein verlangsamt die Zeit: Es scheint, als ob die Hoffnung weit entfernt ist und jede Minute zu einer Stunde wird.

-- Sometimes the sense of life gets lost. You look for kind people and for nice pictures, for interesting meetings and funny adventures. But when your search is to eager, you will find nothing which satisfies your expectations.

Manchmal geht der Sinn des Lebens verloren. Du hältst nach netten Leuten Ausschau und nach schönen Bildern, nach interessanten Begegnungen und lustigen Abenteuern. Aber wenn Deine Suche zu angestrengt ist, wirst Du nichts finden, das deine Erwartungen erfüllt.

elenore  11.08.2014, 17:13

Lieben Dank für das goldene Sternchen

Being sad makes the time go slower: It seems as if hope is far away and every minute becomes an hour.

How can I say I love you when I love you more than words can say?

At the end of life there is a black night which frightens everyone. Mankind is too bad to anticipate a further life after death. Maybe it’s really the best solution to die and never to come back.

lawie00  01.08.2014, 10:29

Oh my goodness :'(

I like people eighter too much or not at all.

hi, geh mal auf Gute Sprüche .com oder gebe bei google "traurige englische sprüche ein " viel Glück :)