Kann mir bitte jemand schöne türkische Lieder empfehlen (auch traurige)?

1 Antwort

Also wenn ich traurig war, hörte ich diese Lieder am liebsten:
Yurtseven kardesler - gitme gülüm
Irem derici - degmezsin aglamaya
Merve Özbey - vicdanin aff etsin
Koray Avci - hep sonradan
Da gibts so ein Lied geh mal auf YouTube und gib ein: Seni cok sevmisdim göz bebegim neden gittin
Ben yoruldum Hayat
Ismail YK - Dogom günün haram olsun
Nilüfer - haram geceler
Gib mal auf YouTube ein: Elvedayla süslenmis oder so, wirste bestimmt finden ^^ Ahmet Kaya - nereden bileceksiniz / Safak Türküsü
Bülent Serttas - Haber gelmiyor yardan
DJ Akman - Beddua / Bahar Sari - Beddua
Gülben Ergen - Kalbime koydum & Yalnizlik
Gülden Mutlu - unutamam dedin (das liebe ich auch)
Rafet el roman - beni biraz anlasaydin & Yana yakila
Aber, sch... auf die Liebe, und hör Alev Alev von Murat Basaran ;)