Kann jemand schweizerdeutsch übersetzen? bitte es ist wichtig?

8 Antworten

"Grüess eu mitenand! Hüt verzäll I eu öppis üaba's Füarschtetum Liechtestein. I hoff s'gfällt eu."

(Dass es "Schweizerdeutsch" gibt, glauben nur Deutsche - in Wahrheit gibt es in jedem Tal einen eigenen Dialekt, der sehr stark von anderen abweichen kann... ;-)

JouJouStarsi
Fragesteller

Danke sehr!!!

Ja klar, dies hier ist berndeutsch: Grüässäch mitänang, hüt verzeu i öich öppis überts chlinä Land Fürschtätum Liächtäschtei. I hoffä äs wirdnäch gfauä. Es ist so das in jedem Kanton anders gesprochen wird, zb im Wallis walliserdeutsch oder in zürich zürcherdeutsch. Es kann aber auch so sein das in verschiedenen Regionen noch einmal anders gesprochen wird, zum Beispiel im Berner Oberland Oberländisch.

Es ist spät aber IN LIECHTENSTEIN SPRICHT MAN KEIN SCHWEIZERDEUTSCH

lg

Also das wäre zürcher-deutsch: "Grüezi zeme. Hüt verzell ich eu oeppis über s chline land liechtestei. Ich hoff es wird eu gfalle