Hilfe Englisch Statement?

1 Antwort

In my opinion(Komma) life is easier today than it was 20 years ago because there are cell phones and laptops. You need mobile phones to reach someone quickly or to find your way to the train station, for example. Laptops are needed for home school (RS = Rechtschreibung) / (Form) home office. 20 years ago (Komma) there was (Grammatik) no social media where you can (Hier würde ich den to-Infinitive verwenden.) meet new people.

Das Fettgedruckte muss korrigiert, das Kursivgedruckte überdacht werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu