Geburtstagswunsch auf albanisch

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Nga thellsija e zemres te uroje ditelindjen i bafsh 100 vjet ....me shum gjera te bukura ne jet, ne trup shendet, ne pune vullnet, ne familje harmoni , fat ne dashuri dhe me te gjitha te mirat qe di vetem Zoti ti sjelle ne kete bote ishalla kete vit ke sukse ne jete dhe te jete viti i realizimeve i deshirave tuaja

me kto fjal po te kujtoj dhe 100 vjet te tjera po te uroj qofsh gjithmon i lumtur dhe nje jet sa me te bukur

Te uroj 12 muaj lumturi, 52 weekende qetesi, 365 dite dashuri, 8760 ore paqe, 525600 minuta sukses, 31536000 sekonda miqesi.URIME!!!

das ist aber ehe ein gedicht :)

I dashuri ...

për ditëlindjën tënde dëshiroj tgjitha tmirat. Tplotsoheshin gjithë dëshirat e tua dhe tpërcjelltë shëndeti për gjithmonë! I gëzofshë edhe 100 vjet trjera…

E ytja …… edhe e ytja …..

unknown1
Fragesteller

Dankeschön, der Spruch ist echt süß, aber wie kann ich noch irgendwie dazu sagen: " Ich möchte das wir den rest unseres Lebens zusammen verbringen " ?? Dankeschön :)

nat10201  02.01.2013, 23:07
@unknown1

vllt so Unë dua që ne të shpenzojnë pjesën tjetër të jetës sonë së bashku

das andere hab ich von einem buch und selber kann ich albanisch nicht :D

Dankeschön, die Sprüche sind echt süß, aber wie kann ich noch irgendwie dazu sagen: " Ich möchte das wir den rest unseres Lebens zusammen verbringen " ?? Dankeschön :)