Englisch Referat über einen Star?

3 Antworten

My favorite star is ........... she/He was born on the.../ She/He grew up in... and currently lives in... Her/His career started when she/he was... years old, because he/she.../ She/he inspires me, because I like the way.../ She/he is my favorite star, because.../ He biggest success, was when she.../ She has .. siblings, whose names are.../ Her parents names are.../ She is in an affair/married with.../ I chose this star for my article, because...

Den rest machst du.

Lg

Stars kennst du sich sicher auch selbst zur Genüge? Und eine Text wird dir hier keiner schreiben, deine HA solltest du schon selber machen.
Schreib einen Text und die Community wird dir sicherlich helfen, den zu übersetzen. Die Verbesserungsvorschläge nimmst du dir dann zu Herzen und lernst draus.

Noch weitere Ansprüche? Bar oder mit Karte?