Warum werden keine Duel Masters Karten verkauft?

2 Antworten

As of December 2006, the English sets of Duel Masters were discontinued by Wizards of the Coast due to weak sales and was hosted by Takara Tomy in Japan for a brief time. However in June 2012, Wizards of the Coast relaunched Duel Masters under a new franchise named "Kaijudo: Rise of the Duel Masters". Based on the existing Duel Masters brand, Kaijudo features an online game, trading card game, and a television series.

Siehe: https://en.wikipedia.org/wiki/Duel_Masters_Trading_Card_Game

Woher ich das weiß:Recherche

Moin.

Das Spiel wurde hier eingestellt nach der DM07. In Europa ging es in einigen anderen Ländern noch bis zur DM12 glaube ich.

Was den Verkauf angeht, so verkaufen manche Sammler noch. Ich auch ;)

Nur werden natürlich die Werte höher gesehen als früher.