Liedtext gesucht "Der fade Ball"

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Die Frage ist zwar schon ne Zeit her, aber hiet ist der Text.

Der fade Ball

I sitz jetz´drei Stund´scho am Tisch, am Anfang da war i no frisch, I galub´ned, daß des no vui lustiger wird. De andern, de tanzen, des is ned vui gschert. A Madl sitzt mir vis á vis, und schaugt oiwei hera auf mi. Sie wirft mit am Bomperl und nimmt mi als Zui. I möchte´no grad wiss´n, was de von mir wui.

Fasching, Fasching, Fasching is jetzt überoi. Fasching, Fasching, des is ein fader Boi….

Denn koana verzeit mir an Witz. Möchte wissen´ , warum i do sitz. D´Musik is so laut, daß ma koa Wort versteht. Und andrerseits songs: „der is fad“, wenn ma geht. Des Mad´l da drü´m duat ma leid. De blinzlt jetzt scho de ganz Zeit. Konfetti und Staub wirbelt rum in dem Haus, der is was ins Aug´ g´falln, des bringt´s nimma raus.

Fasching, Fasching, Fasching is jetzt überoi. Fasching, Fasching, des is ein fader Boi…. Geh weida…

Mei Nachbar, der werad jetz grob, weil i von seim Sekt drunga hob.

Dabei is sei Glas ganz des gleiche wia meins. Des hab i verwechselt, a Wunder is keins. Und „Damenwahl“ schreit iatza wer. Des Madl kommt glei zu mir her. Und fragt: „Darf ich bitten“. I sag: „Duat ma leid, i tanz bloß Mazurka im Somma wenn´s schneit!“

Fasching, Fasching, Fasching is jetzt überoi. Fasching, Fasching, des is ein fader Boi…. (gähnt)

Der Faschingsprinz hat grad was g´sagt, vom Alltag und wia oan der plagt. Und das hoid da Fasching des Lustigste war. Des narrische Prinzerl, do täuscht a sich schwar. I trink jetza wos i dawisch, dann lieg i bald drunt´ unterm Tisch. Und werd i dann waagrecht zum Saal außa bracht dann moanan de Leut i war lustig heut nacht.

Fasching, Fasching, Fasching is jetzt überoi. Fasching, Fasching, des is ein fader Boi….

Fasching, Fasching, Fasching is jetzt überoi. Fasching, Fasching, morg´n muaß i wida, des is ma zwida, auf so an faden Boi….

Viel Spaß damit!

baarer
Fragesteller

Hallo AMBASSADOR, ganz herzlichen Dank! Bisher konnte ich den Text nicht auftreiben, doch es ist ja noch nicht zu spät: wir haben noch ein paar Tage Fasching. Viele Grüße baarer

setzt dich an den song und schreib den text ab,da es den text im netz nicht gibt

baarer
Fragesteller

Wenn es so einfach wäre, hätte ich es schon gemacht, doch ich habe keinen Tonträger davon. Das Lied kenne ich nur aus dem Radio. Vielleicht hat aber jemand hier einen Tonträger und könnte den Text abschreiben und mir zukommen lassen? Ich bin für jede Hilfe dankbar, da wir dieses Lied für eine Veranstaltung im Fasching brauchen - jetzt schon an Morgen denken!

am besten den bayrischen rundfunk kontaktieren. das lied singt franz messner

baarer
Fragesteller

An den BR habe ich mich als erstes gewandt, doch von dort bekam ich die Antwort, dass der Text dem BR nicht vorliegt. Das war mir eigentlich klar, doch die hätten bestimmt die CD oder einen anderen Datenträger. Wahrscheinlich ist es nicht möglich, vom BR einen Liedtext zu bekommen. Trotzdem danke für die Antwort!