Ich brauche 5 englische Sätze über mein Lieblingshaustier (Hund)?

3 Antworten

My cat is called Marmelade. She is gray. She sleeps all day instead of catching mice. She ist 15 years old. She is lazy.

Vielleicht etwas über das Aussehen, Nahrung, Feinde, Verhalten? Falls du es so meinst, falls du es anders meinst, schreib einfach 😊💕

LG Splitter 💕

my dog is called ... they often run around. they dislike cats. i love them. they're very cute