Englisch Vokabeln - Themen

2 Antworten

to post something - to send something - insulting - to make a fool of oneself - to disgrace sb - to show somebody up (bloßstellen, blamieren) - to give away intimate details of one's life - the transparent person - to trace something back to - data protection - lose control - embarrassing....

So, und jetzt bist Du daran herauszufinden, was diese Wörter heißen!

Überleg dir einfach deutsche Worte zu dem Thema und gib sie dann in eine Übersetzungssoftware ein oder schlag sie im Wörterbuch nach...