Bewerbungsschreiben für Englandfahrt in der Schule?

1 Antwort

Ich würde schreiben, dass du gerne die Englische Kultur kennenlernen würdest und sehr gerne gut Englisch sprechen würdest, da du das für deine Berufwünsche brauchst (muss ja nicht stimmen)

Ich würd es ungefähr so formulieren: (Grammatik stimmt wahrscheinlich nicht)

I hope the stay in Great Britain will improve my English a lot. English is a very important language which you should speak well. As well for the working life. In the future I want to work in the movie industry where you need to speak English. I also guess I will acquire experiences for the life. I would really like to get know the English culture better.

Und noch alles begründen.