Frage von Xehps2, 38

Wie findet ihr die Einleitung ( Summary )?

The Story "Bend it like Beckham" was written bei "Autor" in "Jahr".The Story is about a india girl by the name of Jess who plays football against the will of her parents.Bend it like beckham Illustrates the difficult life of girls who grow up in a conservative parents house.

Das ist meine Einleitung, wie findet ihr sie ?

Danke für jede Unterstützung.

Antwort
von fitnesshase, 23

The Story "Bend it like Beckham" was written by "Autor" in "Jahr".The Story is about an indian girl called Jess, who plays football against the will of her parents.Bend it like beckham Illustrates the difficult life of girls who grow up in a conservative parents house.

Kommentar von Xehps2 ,

Danke !!!

Kommentar von earnest ,

-story 

-Indian

-"Bend It Like Beckham" illustrates the difficult life of a girl who grows up with conservative parents (bei dir müsste nach "parents" ein Apostroph stehen).

Antwort
von Cocokitty, 15

The story "Bend it like Beckham" written by "Autor" in "Jahr" deals with an indian girl named Jess who plays football against the will of her parents.Bend it like Beckham shows the difficult life of a girl who grows up in a conservative family.

So würde ich das jetzt schreiben :)

Kommentar von Xehps2 ,

Danke

Kommentar von earnest ,

-Indian

-Der eingeschobene Teil nach "Beckham" muss durch Kommata abgetrennt werden.

-Der Buchtitel sollte durch Anführungszeichen gekennzeichnet werden.

Antwort
von Helpmeschool1, 21

Achja und an india girl. Ist das aus dem camden town buch ?:D

Antwort
von Siskin, 10

Indian girl!

Kommentar von Xehps2 ,

habe ich jetzt auch verstanden...

Antwort
von Helpmeschool1, 21

Is written, bin mir aber nicht sicher. Schreibt man das nicht alles immer im präsens ? Ich denke is und nicht was :) (weiss es aber nicht genau)

Kommentar von Xehps2 ,

Hauptteil nicht einleitung:)

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community