Englisch Date?

4 Antworten

I am from Doitschländ , you know . will you please lärn [learn] me your längwitsch [language] in that room where I now live ? call me back : 0049 16445671234

I am new in this town and I am very interested in the people who live longer here. Would you like to go for dinner with me? Here's my number call my for the date.

Keine Ahnung hoffe es hilft!

Hey girl you wonna be my Frau XD

JS2891
Fragesteller

Ist aus meiner Perspektive, also als Mädchen und ich muss einen Jungen anquatschen....

Einefrage785  04.02.2022, 17:44
@JS2891

Okay aber das dann nur so ne art Theater in der schule? Oder sollt ihr das nur aufschreiben?