Bitte bewertet dieses "portrait of Nick"

Support

Liebe/r Stawi1995,

gutefrage.net ist eine Ratgeber-Plattform und kein Hausaufgabendienst. Hausaufgabenfragen sind nur dann erlaubt, wenn sie über eine einfache Wiedergabe der Aufgabe hinausgehen. Wenn Du einen Rat suchst, bist Du hier an der richtigen Stelle. Deine Hausaufgaben solltest Du aber schon selber machen.

Bitte schau doch noch einmal in unsere Richtlinien unter http://www.gutefrage.net/policy und beachte dies bei Deinen zukünftigen Fragen. Deine Beiträge werden sonst gelöscht.

Vielen Dank für Dein Verständnis!

Herzliche Grüsse

Fred vom gutefrage.net-Support

2 Antworten

Hallo,

hier meine Korrekturen nach einem ersten, flüchtigen Durchlesen:

Dennis Stawiarski Portrait of Nick 16th March 2012

Portrait of Toni

The person kein KommaI want to tell you about is Toni. Her full name is Toni Goddard and she is Australian.Toni is a character in the story "Roses and Mobiles". She works as a flower seller in a flower shop. Toni has got a fiancé kein Komma called Martin. She falls in love with Nick.

Toni seems to have a beautiful smile and a pair of shinning eyes kein Komma because Nick says so.

Furthermore, her fiancé splits up kein Komma because Toni and her fiancé had problems with their relationship. Additionally, she falls in love with a guy kein Komma called Nick ,who works in an electronic department store. They get to know each other at the flower shop she works at kein Komma when Nick bought some roses for his sister.

Moreover, Toni seems to be a breathtaking young lady.

Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

:-) AstridDerPu

Elixere  14.05.2016, 16:24

Toni seems to have a beautiful smile and a pair of shining eyes because Nick says so.

Es heist she falls in love with her.