Latein Schularbeit Vergil 7te Klasse?

1 Antwort

Dido und Aeneas ist eine beliebtes Thema bei Klausuren zu Vergil. Hier eine kleine Übung zur Vorbereitung auf die Schulaufgabe:

"At Dīdō, quae cōnsilia Aenēae iam animadverterat , vehementer eum

accūsāvit : „Cūr mē tam turpiter fallis ? Cūr fugere properās, cūr tam crūdēlis

es? Nunc dolum tuum perspexī !“ Tum Dīdō diū tacēbat – dēnique trīstī

vōce dīxit: „Tibi nimis crēdidī ; nam tē amāvī .“ Aenēās autem, quem Mercurius dē fātō monuerat, graviter gemuit.

„Numquam tibi cōnūbium prōmīsī. Cōgitā deōs vītam meam regere! Iuppiter, pater deōrum hominumque, mē novam patriam quaerere iussit. In somnō Anchīsam patrem vīdī, quī in Italiam mē mīsit. Dēsine mē tēque querēlīs tuīs vexāre: Italiam nōn meā sponte petō.“

Viel Erfolg!

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung – LK Latein