1 Antwort

Hier ist der Download-Link.

Schalte bitte dein Viren-Prgramm ein, bevor du auf den Link klickst!

36.145 Aufrufe 04.10.2022 #Haku #AMV #EditWelcome to my first free Editing Pack for DaVinci Resolve! -------------------------------------------- Download Link: https://drive.google.com/drive/folder... -------------------------------------------- The Pack includes: • 745 Overlays → Editor Types (Xenoz, Astrolophic, Script, Neptun & Corazon), 3x Random Overlays, Particles & Shockwaves • 40 CCs • 25 Effects • 15 Blurs & Shakes → 12 Blurs & 3 Shakes • 5 Warps/Turbulents • 1000+ Editing Clips → 50+ Animes, Valorant & Genshin Impact Clips • 150+ Sound Effects • How to use the Presets --------------------------------------------