wies´n 2010 welches ist das "schlimmste" fahrgeschäft?

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Mein Gott, Mädl! Tu Dir das nicht an! Ich bin ein Münchner Kindl und steige NICHT in jedes dämliche neue Fahrgschäft da ein - da sagt man einfach- selber schuld! Weg lassen, das ist die Divise - einfach bei der Wiesn dabei bleiben und nicht jedn Schmarrn mitmachn! Ein Herzl von mia - ein boarisch Mingana Kindl!

23

oba des macht doch so an mordsspaßß!

0
54
@omnia

wenn'sd hintahea schwindle und dappad sei wuist - midn Oita wirds imma schlimma...:))mia wirds scho ganz anders vom Zuaschaugn - do konne oba no lacha!

0
23
@casamaria

amei a jebm wasm gfreid. :) vo mia aus kanddns no mearra vo deene wuuiidn gschäfft mocha.

0
54
@omnia

danke für's Sterndl! Hoffe, du hast alles überlebt...:))

0